razem tworzymy możliwości

Kim jesteśmy?

W Media System od kilku lat z powodzeniem wspieramy naszych Klientów w pomnażaniu zysków i zwiększaniu efektywności prowadzonych działań.
Świadczymy usługi Business Process Outsourcing skupiając się wokół Outsourcingu Call Center oraz Outsourcingu Sił Sprzedaży.
Pracujemy dla liderów w swoich branżach opierając swoje działanie o duże doświadczenie w prowadzeniu zespołów sprzedażowych oraz call center zarówno w kontaktach B2B jak i B2C.

Jesteśmy otwarci na Państwa propozycje oraz gotowi zrealizować nawet najbardziej niestandardowe projekty.

Misja Firmy

Misją firmy Media System jest dostarczanie najwyższej jakości usług outsourcingowych Klientom reprezentującym różne branże.
Naszym zadaniem jest rozwój biznesu Klienta w oparciu o elastyczną współpracę, wzajemne zaufanie oraz doskonałą wymianę informacji. Wiemy, że kreatywność i rzetelność jest kluczem do wspólnego sukcesu. Dlatego opracowujemy rozwiązania biznesowe dopasowane do zmieniających się aktualnie warunków rynkowych w sprzedaży.

Kopia Kopia Kopia Bez tytułu

Budowanie nowoczesnego Contact Center to zadanie równie ważne, jak budowanie zgranego zespołu, który rzetelnie wspiera klienta. Od lat udaje mi się tworzyć firmę opartą na zaufaniu i otwartej współpracy. 

Społeczność, którą tworzą pracownicy Media System to team gotowy do podjęcia każdego wyzwania.

Co nas wyróżnia:

Doświadczenie

Ponad 10 letnie doświadczenie w realizacji skutecznych kampanii sprzedażowych oraz niezawodnej obsłudze klienta.

Kompleksowe podejście

Opracowujemy najlepsze formy dotarcia do klientów, odkrywając nowe obszary obsługi.

Zaangażowanie

Angażujemy się w projekt, monitorując jego przebieg, ale również nieustannie inicjując poprawę procesu.

Bezpieczeństwo

Działamy profesjonalnie, skutecznie i etycznie.

Nasza droga do sukcesu

Dowiedz się więcej o Call Center, czyli o biznesie wymagającym,
ale i takim, który ma wielki potencjał.
Posłuchajcie o sukcesach, ale i o porażkach, o wyzwaniach i o ciekawych rozwiązaniach.
Poznajcie historię firmy, która obaliła mit o Call Center.

Telelfon wciąż jest w czołówce najwazniejszych kanałów sprzedaży!

Wydawać by się mogło, że dziś wszyscy skupiają się na sprzedaży przez internet.
Warto jednak pamiętać, że telefon wciąż jest jednym z najmocniejszych kanałów sprzedaży zdalnej. Posłuchajcie, jak Łukasz Kurowski, dyrektor sprzedaży w Media System, opowiada o tym, jak skutecznie posługiwać się tym kanałem sprzedaży, oraz o jego największych zaletach.

Zastanawiasz się czy Call Center to rozwiązanie dla Twojej firmy?

Jak przerzucić część obsługi Klienta w w firmie na kanał telefoniczny?
Jak w Twojej firmie możesz rozpocząć sprzedaż przez telefon?
Dlaczego warto sprzedawać przez słuchawkę, czy jest to rozwiązanie dla każdej firmy?
Posłuchajcie Alicji Rasmus – Dyrektor Administracyjnej w Media System

Pozostańmy

w kontakcie!

E-mail

info@mediasystem.pl

Kontakt w sprawie współpracy biznesowej:

wspolpraca@mediasystem.pl

Kontakt z działem marketingu

marketing@mediasystem.pl

Infolinia czynna 8:00 - 16:00

800 889 829

Adres

ul.Zygmunta Augusta 7
85-082 Bydgoszcz