Audyty

Celem audytu jest określenie poziomu zgodności z normą audytową oraz wskazanie możliwych niezgodności dla przedmiotu badania. Na zlecenie przeprowadzimy audyty:

  • we wskazanym przez Klienta kanale sprzedaży,
  • na wybranej próbie punktów sprzedaży lub obszarze działania,
  • zbadamy wskazany parametr,
  • sprawdzimy jakość i rzetelność funkcjonowania projektów sprzedażowych i/lub merchandisingowych.

Na zlecenie Partnera przeprowadzimy:

  • analizę danych klienta,
  • analizę pracy terenowych pracowników Partnera,
  • wywiady indywidualne oraz/i grupowe z pracownikami Partnera,
  • badanie weryfikujące poziom wiedzy pracowników.

Kompleksowa usługa audytu:

  • rekrutacja audytorów,
  • stworzenie procesu audytu,
  • weryfikacja bazy przeznaczonej do audytu,
  • wizyty i raportowanie,
  • podsumowanie oraz raport zbiorczy dla Klienta.

Przykładowe działania

Tajemniczy klient:  

  • zbadamy jakość obsługi klienta w punkcie sprzedaży,
  • zweryfikujemy jakość obsługi telefonicznej,
  • zweryfikujemy działania i porównamy z działaniami konkurencji. 

Kontrola wizyt merchandisingowych:

  • skontrolujemy określoną ilość punktów,
  • zbadamy zgodność zaraportowanych danych ze stanem rzeczywistym,
  • skontrolujemy utrzymanie oczekiwanych standardów,
  • zbadamy widoczność marki na tle konkurencji,
  • wzmocnimy rzetelność kontroli dokumentacją fotograficzną,
  • udzielimy informacji zwrotnej w postaci raportu pokontrolnego.

Korzyści:

  • weryfikacja skuteczności realizowanych zadań,
  • uzyskanie listy modyfikacji lub zmian koniecznych do przeprowadzenia w organizacji,
  • obiektywna analiza działań sprzedażowo – merchandisingowych firmy,
  • uzyskanie efektywnego planu wprowadzenia zmian w firmie,
  • uzyskanie wzrostu wyników oraz efektywności w zachodzących procesach,
  • weryfikacja skuteczności i efektywności pracowników.