Multisprzedawca

Współczesne podejście do biznesu wymaga ciągłego poszukiwania najbardziej efektywnych rozwiązań niosących za sobą poprawę wyników sprzedażowych przy możliwie najmniejszych nakładach finansowych. Wychodząc na przeciw naszym Klientom, którzy chcą wzmocnić swoje siły sprzedaży bądź zapewnić obsługę zaniedbywanego dotąd kanału sprzedaży, przedstawiamy Państwu ofertę multisprzedawcy.

Jeśli chcą Państwo w krótkim czasie wzmocnić wewnętrzne struktury sprzedażowe, zapewnić szerszą dystrybucję produktu w określonym kanale sprzedaży oraz w znaczny sposób obniżyć koszty prowadzenia projektu sprzedażowego, zapraszamy do zapoznania się z naszą propozycją.

 

 

Przykładowe działania do obsługi w modelu multisprzedaży:

  • zbieranie zamówień na produkty w tradycyjnym kanale dystrybucji – preselling,
  • merchandising w punkcie sprzedaży – montaż materiałów POS, monitoring działań konkurencji, dbanie o wizualizację produktu,
  • weryfikacja wypełniania postanowień umowy między siecią, a producentem – kanał nowoczesny,
  • merchandising w kanale nowoczesnym – wizualizacja produktu, rozmieszczenie towaru na półce.

Korzystając z rozwiązania multisprzedawca zyskujesz:

  • profesjonalne podejście do sprzedaży,
  • sprawne funkcjonowanie projektu,
  • niższe koszty prowadzenia zespołu sprzedaży,
  • szybki dostęp do wykwalifikowanej kadry menadżerskiej oraz przedstawicieli handlowych,
  • rzetelnie wypełnione oraz zaraportowane zadania sprzedażowe oraz merchandisingowe,
  • gwarancję obsługi danego kanału sprzedaży na najwyższym poziomie.