Szkolenia

Usługi szkoleniowe obejmują:

  • diagnozę potrzeb szkoleniowych Klienta – m.in. konsultacje z przełożonymi uczestników szkolenia,
  • wspólne precyzowanie celów oraz wybór tematyki szkolenia,
  • przygotowanie programu szkolenia,
  • opracowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz prezentacji multimedialnej,
  • przygotowanie planu wdrażania nowych umiejętności w zaplanowanym czasie po zakończeniu warsztatów wraz z badaniem procesu wdrażania w formie np. tajemniczego klienta,
  • ewaluacja szkolenia,
  • wydanie certyfikatów dla uczestników warsztatów,
  • przygotowanie raportu dla klienta podsumowującego proces szkoleniowy.

Miejsce szkoleń:

  • szkolenia organizowane są w miejscu wyznaczonym przez Klienta, istnieje także możliwość zorganizowania szkolenia w siedzibie naszej firmy,
  • szkolenia wyjazdowe w ośrodkach szkoleniowych lub wypoczynkowych połączone z integracją pracowników i dodatkowymi atrakcjami.

Grupy szkoleniowe:

  • grupy standardowe: od 6 do 15 uczestników,
  • grupy małe: od 3 do 5 uczestników.

Przykładowa tematyka szkoleń:

  • komunikacja interpersonalna,
  • asertywność,
  • autoprezentacja,
  • zarządzanie czasem,
  • zarządzanie zmianą,
  • zarządzanie stresem,
  • twórcze myślenie,
  • motywacja,
  • rozwiązywanie konfliktów,
  • negocjacje,
  • obsługa klienta,
  • zarządzanie zespołami,
  • team building.

Korzyści:

  • budowanie największego kapitału organizacji jakim są ludzie poprzez inwestycję w rozwój posiadanych zasobów ludzkich,
  • zwiększenie efektywności uczestników w ich codziennych zadaniach oraz poprawa atmosfery pracy dzięki nowym, interesującym doświadczeniom uzyskanym dzięki udziałowi w szkoleniach,
  • zmniejszenie rotacji personelu ze względu na zapewnienie możliwości rozwojowych dla pracowników wewnątrz organizacji Klienta,
  • wzrost motywacji pracowników oraz ich satysfakcji z pracy ze względu na uzyskany przez nich progres własnych kompetencji oraz dzięki możliwości dokonania autodiagnozy własnych ograniczeń i potencjału,
  • powierzenie działań szkoleniowych profesjonalnie przygotowanym trenerom z wieloletnim doświadczeniem w tym obszarze,
  • brak konieczności angażowania własnych zasobów w procesy rozwojowe pracowników,
  • wzrost wyników pracy poprzez nabycie przez uczestników szkoleń nowych umiejętności oraz wyeliminowanie nieefektywnych schematów działania.