Test Free

W Media System wiemy jak ważny przy korzystaniu z usług outsourcingu sił sprzedaży jest wybór odpowiedniego, godnego zaufania partnera do współpracy. Wsparcie ze strony zewnętrznych sił sprzedaży to nie tylko optymalizacja kosztowa i szybsze dotarcie z produktem do klienta docelowego, to także powierzenie kluczowego procesu dla firmy jakim jest sprzedaż oraz obsługa klienta podmiotowi zewnętrznemu. 

Zdajemy sobie sprawę, że przed podjęciem współpracy chcą Państwo mieć pewność profesjonalnej obsługi i rzetelnego wypełniania zadań, dlatego oferujemy Państwu test, podczas którego:

  • przekonają się Państwo o naszej skuteczności w działaniu i profesjonalnym podejściu,
  • możliwe będzie dokładne zbadanie parametrów projektu do współpracy długofalowej,
  • ustala się sposób komunikacji najbardziej dogodny dla partnerów przy realizacji projektu właściwego.

Test polega na świadczeniu przez Media System, przez ustalony okres, usług w następujących obszarach:

  • merchandising – wizualizacja sprzedaży w kanale tradycyjnym oraz nowoczesnym,
  • sprzedaż – wsparcie sił sprzedaży klienta w dowolnym modelu,
  • Tajemniczy Klient – badanie poziomu obsługi w punktach handlowych.

Media System dedykuje na test dwóch Przedstawicieli Handlowych/ Merchandiserów/ Audytorów oraz wyposaża ich w niezbędne narzędzia do pracy:

  • samochód z kartą paliwową,
  • mobilne narzędzie – telefon, laptop,
  • aplikację do raportowania pracy.

Klient w ramach testu wybiera jeden z interesujących go obszarów działania, wskazuje teren, na którym chce wypróbować nasz zespół oraz określa parametry projektu – zadania do zrealizowania przez outsourcera. Media System podczas realizacji testu wypełnia określone zadania, raportuje wizyty oraz określa parametry możliwe do uzyskania w momencie rozpoczęcia właściwego projektu. W przypadku satysfakcjonujących wyników testu, partnerzy podejmują długofalową współpracę rozszerzając zespół sprzedażowy/merchandisingowy/audytorski oraz doprecyzowując parametry projektu. W razie rezygnacji z uruchomienia projektu koszt testu w 50% pokrywa agencja.

W wypadku realizacji właściwego projektu przez agencję, pokrywa ona 100% kosztów testu.