Schemat AIDA – 4 elementy skutecznej sprzedaży
Sprzedaż, jak każdy inny proces, rządzi się szeregiem praw i zależności. Prawidłowe zrozumienie powiązań i ich przyczynowości pozwala na: ·        skuteczniejszą i bardziej efektywną pracę w branży, ·        osiąganie wyższych wyników, ·        łatwiejsze dążenie do
Profilaktyka marketingu relacji
Wszyscy zdajemy sobie sprawę jak ciężko znaleźć wspólny mianownik w relacji konsument i usługodawca. Jednym z wyzwań na drodze do satysfakcji obu stron jest kontakt za pomocą contact center. Na tym polu dużo trudniej o wypracowanie porozumienia. Jak bardzo irytujące są komunikaty, które najczęściej można usłyszeć w słuchawce
Media Experience
Media Experience Business and educational workshops - to pierwsze, z cyklu wydarzeń o charakterze edukacyjno - biznesowym. Jego główną ideą jest dzielenie się wiedzą z zakresu prowadzenia kampanii sprzedażowych, a także inspirowanie i ukazanie problemów, z którymi spotykamy się na drodze do sukcesu