Call Center by Paulina Trzaskowska - 26 lutego 202126 kwietnia 2021 RODO W CONTACT CENTER – 10 aspektów ochrony danych osobowych
E-commerce by Paulina Trzaskowska - 15 stycznia 202122 kwietnia 2021 10 NARZĘDZI WSPIERAJĄCYCH E-COMMERCE
HR by Paulina Trzaskowska - 28 grudnia 202028 grudnia 2020 Czy COVID-19 w dziale HR = przestój? Niekoniecznie!
Call Center by Paulina Trzaskowska - 17 grudnia 202022 kwietnia 2021 10 kroków jak rozpocząć sprzedaż przez telefon w Waszej firmie – cz. I
Call Center by Paulina Trzaskowska - 2 grudnia 202022 kwietnia 2021 10 korzyści telemarketingu w Twojej firmie
Call Center by mediadmin - 25 listopada 202022 grudnia 2020 Co zrobić, aby poprawić jakość obsługi Klienta w dobie pandemii koronawirusa?
Call Center by mediadmin - 20 listopada 202022 grudnia 2020 Jak przenieść dział obsługi Klienta na pracę zdalną?
Siły Sprzedaży by Paulina Trzaskowska - 11 września 202022 grudnia 2020 Jak wprowadzić produkt na rynek? Zrób to sam… a może nie?
Customer Experience by mediadmin - 12 sierpnia 202022 grudnia 2020 Cztery typy Klientów – rozróżnienie będące drogą do skutecznej sprzedaży
Call Center by mediadmin - 24 lipca 202022 grudnia 2020 Media System wprowadza Wirtualnego Sprzedawcę oraz Telefoniczną Asystentkę!