Czym jest Media Experience?

Media Experience Business and educational workshops – to pierwsze, z cyklu wydarzeń o charakterze edukacyjno – biznesowym. Jego główną ideą jest dzielenie się wiedzą z zakresu prowadzenia kampanii sprzedażowych, a także inspirowanie i ukazanie problemów, z którymi spotykamy się na drodze do sukcesu projektu.

Warsztat biznesowy

Wśród prelegentów można było zobaczyć takich specjalistów jak: Maciej Buś (konsultant, bloger, serce fundacji Forum Call Center), Piotr Królikowski (Dyrektor Sprzedaży e-pay) oraz Rafał Rasmus (Prezes MediaSystem). Omawiane zagadnienia były oparte na case study, tak jak wystąpienia . “Szybko czy celnie” na przykładzie projektu mBanku – Łukasza Kurowskiego (Dyrektora ds.Projektów finansowo-ubezpieczeniowych MediaSystem) Co ciekawe – zdecydowanie duży nacisk, podczas wydarzenia, został położony na tematy związane z wykorzystaniem nowych technologii np. integrację międzysystemowe, optymalizacje procesów, domykanie koszyków, wykorzystanie chatbotów i sztucznej inteligencji.

Call Center, jako nieskończony twór – Czyli poruszane zagadnienia

Słyszysz “Call Center” – co myślisz? Z takim pytaniem spotkali się goście wydarzenia. Odpowiedzi, jakie padały na sali, były bardzo różne. Od tych pejoratywnie nacechowanych, po bardzo pozytywne historie pomocy, udzielonej przez konsultanta. Jedno jest pewne. Call center się zmienia. Nie jest to zamknięty twór, który zatrzymał się kilka lat temu i stoi w miejscu. Według powiedzenia “dostosuj się lub giń”, żeby odnieść sukces wprowadzane są innowacje i wyższe standardy jakości, a telemarketing, który znamy sprzed kilku lat powoli zanika. 

Warto zwrócić uwagę na zmianę telemarketera w konsultanta. Nie jest on nachalnym sprzedawcą ale doradcą. Świetnie obrazuje to zjawisko, poruszany na spotkaniu case study T-mobile. Sebastian Dudziński w swojej prezentacji mówił o pomocy klientom w dokonaniu zakupu – domykaniu koszyka. Jest to genialny przykład łączenia różnych form kontaktu marka – klient. O co w tym chodziło? W dużym uproszczeniu, klient wybierając produkt na stronie internetowej, mógł poprosić o pomoc wpisując swój nr telefonu. Następnie oddzwaniał do niego konsultant i pomagał dokonać zakupu. Cały proces był analizowany, optymalizowany tak, aby jak najlepiej sprostać oczekiwaniom konsumentów. Ponadto, żeby zostać konsultantem nie wystarczy już nauczenie się na pamięć skryptu. Potrzebna jest wiedza na temat produktów klienta, poprzedzona szkoleniami, które regularnie organizujemy w Media System.

Podczas spotkania, nie mogło zabraknąć tzw. “kija w mrowisku”. Maciej Buś poprowadził panel dyskusyjny, angażując zgromadzone osoby. Poruszał istotne tematy m.in. w jakim kierunku idzie call center, chatboty, możliwość zastąpienia ludzi sztuczną inteligencją. Z powstałej dyskusji można było wynieść wiele istotnych informacji. Na pewno warto jest dopracowywać komunikację na linii zleceniodawca – wykonawca, a także konsultant – klient. Dzięki temu unikniemy niebezpiecznych szumów i idących za nimi błędów. Rozmowy o potrzebach i problemach, niosą za sobą usprawnienia i kierują branżę call center na nowe tory.

Podsumowując -Customer Experience jest dla ludzi!

Media Experience Business and educational workshops, to dobra okazja do przeanalizowania projektów, poznania nowego punktu widzenia i inspiracji do działania. To nieoceniona możliwość dialogu między specjalistami z różnych branż.

pl_PLPolish