BACK OFFICE
ZAPEWNIAMY WSPARCIE
NA KAŻDYM ETAPIE
Sprzedaży nie można utożsamiać z momentem złożenia zamówienia. Wiemy, że jest to proces, który angażuje wiele osób w organizacji. Aby Klient był zadowolony, musi zostać przeprowadzony przez wszystkie etapy sprzedaży. Wyspecjalizowani pracownicy Back Office wykonują działania wspierające budowę pozytywnych wrażeń Klienta i stanowią wsparcie dla Działu Sprzedaży.
KORZYŚCI Z OUTSOURCINGU
PROCESÓW BACK OFFICE
- Zwiększenie bezpieczeństwa danych
- Uproszczenie własnej struktury organizacyjnej
- Poprawa jakości raportowania
ZOBACZ, W CZYM MOŻEMY POMÓC TWOJEJ ORGANIZACJI
Aby zapewnić najwyższą jakość, nie wystarczy operować na ogólnym poziomie wiedzy. Pracownik musi być specjalistą w danej dziedzinie. Back Office stanowi bieżące wsparcie naszych Konsultantów w kwestiach formalno-prawnych i wdrożeniowych.
Aby Konsultant mógł skupić się na sprzedaży i wysokiej jakości obsługi Klienta, potrzebuje wsparcia wyspecjalizowanego Zespołu. Pracownicy Back Office, choć na co dzień niewidoczni, są ważnym elementem pracy Contact Center. To oni kontrolują poprawność umów zawieranych przez Konsultantów.
Pracownicy Back Office zapewniają wsparcie logistyczne dla Contact Center. Zajmują się monitorowaniem stanów magazynowych, śledzeniem dostaw i przetwarzaniem zamówień. Tym samym odciążają Konsultantów, którzy mogą skupić 100% swojej uwagi na Kliencie. Ponadto Back Office opracowuje raporty związane z pracą CC, dzięki czemu w kontakcie z Partnerami możemy zachować pełen profesjonalizm oraz transparentność.
Kontrola umów
Specjaliści ds. prawnych kontrolują poprawność umów, a Konsultanci są skupieni na wynikach sprzedaży.
Zarządzanie Bazą Klientów
Samodzielnie kontrolujemy kwestie formalne związane z budową bazy Klientów i zgodami na kontakt.
Wsparcie Logistyczne
Monitorujemy stany magazynowe, śledzimy dostawy i przetwarzamy zamówienia.
Opracowywanie Raportów
Nasi analitycy dbają o poprawność wysyłanych raportów. Sumiennie rozliczamy się z efektów działań.
MAMY DOŚWIADCZENIE W DZIAŁANIACH BACK OFFICE
JAK MY TO ROBIMY?
ZOBACZ NA KANALE YT BIZNES NA SŁUCHAWKACH
Jeśli interesuje Cię, jak nasz Dział Back Office wspiera codzienną pracę Konsultantów – zapraszamy na nasz kanał YouTube, na którym dzielimy się wiedzą o Contact Center.
informacje kontaktowe
Email kontaktowy
info@mediasystem.pl
Kontakt - współpraca biznesowa
wspolpraca@mediasystem.pl
kontakt - dział marketingu
marketing@mediasystem.pl
kontakt - dział kadr
kadry@mediasystem.pl
infolinia czynna 8:00-16:00
800 889 829
nasza lokalizacja
ul. Zygmunta Augusta 7
85-082 Bydgoszcz
NIP 554 24 43 417