Media System

JESTEŚMY EKSPERTAMI W OBSŁUDZE KLIENTA I SPRZEDAŻY

KORZYŚCI OUTSOURCINGU USŁUG CONTACT CENTER

Przeniesienie Kluczowych Procesów w Biznesie jest zawsze odważną decyzją. Warto zaufać w tej kwestii specjalistom, którzy mają doświadczenie poparte wynikami.

0
+

zrealizowane projekty

0
+

Lat doświadczenia

0
+

Pracowników

NASZE KOMPETENCJE

POSIADAMY ROZBUDOWANE MOŻLIWOŚCI CALL CENTER

TELESPRZEDAŻ

Pomagamy Partnerom pozyskać Klientów w nowych kanałach sprzedaży.

CROSS-SELLING

Sprzedajemy produkty i usługi, które są ze sobą powiązane bądź wzajemnie się uzupełniają.

GENEROWANIE LEADÓW

Umawiamy spotkania dla Przedstawicieli Handlowych,
badamy rynek.

UP-SELLING

Zwiększamy rentowność biznesu sprzedając dotychczasowym Klientom nowe produkty premium.

WINDYKACJA NALEŻNOŚCI

Kontaktujemy się z Klientem
w celu windykacji należności Partnera.

BADANIA MARKETINGOWE

Pozyskujemy wiedzę na temat preferencji konsumentów, badamy satysfakcję klienta.

ZWIĘKSZAMY EFEKTYWNOŚĆ CONTACT CENTER

WIELOKANAŁOWA OBSŁUGA KLIENTA

Live Chat

Jest najbardziej pożądaną formą kontaktu przez przedstawicieli młodszych pokoleń.

Kampanie SMS i MMS

Zwiększamy efektywność sprzedaży poprzez bezpośrednie dotarcie
do Klienta.

Kampanie e-mail

Skuteczny sposób na budowanie świadomości Twojej marki i zwiększanie zaangażowania Klientów.

obsługa reklamacji

Pozostawiamy Klienta
z pozytywnym wrażeniem
po rozmowie w każdej sytuacji.

Obsługa Dostaw

Zapewniamy sprawną logistykę obiegu dokumentów oraz sprzętu dla dużych organizacji.

Obsługa Płatności

Wspieramy proces obsługi płatności
dla naszych Partnerów w oparciu
o najwyższe standardy.

DLACZEGO WARTO?

KORZYŚCI DLA TWOJEJ ORGANIZACJI

Usprawnienie procesu telefonicznej obsługi klienta przez zespół profesjonalistów.

Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udostępnianie serwisów infoliniowych oraz help desk
na odpowiednio wysokim poziomie.

Efektywny i szybki sposób dotarcia do klienta w formie działań telemarketingowych

Utrzymanie klienta oraz zwiększenie jego zaufania
do firmy poprzez różnego rodzaju działania typu
cross / up-selling.

ZWIĘKSZAMY EFEKTYWNOŚĆ CONTACT CENTER

JAK MY TO ROBIMY?

Zapewniamy dedykowany Zespół

Rekrutujemy odpowiednie osoby
do projektu, z uwzględnieniem predyspozycji do danego działania.

Odpowiednio szkolimy

Przygotowujemy Konsultantów i Liderów do pracy i motywujemy ich do osiągania możliwie najlepszych wyników.

Integrujemy system Partnera

Integrujemy wewnętrzny systemu
do zarządzania pracą call center
z platformą Zleceniodawcy.

Prowadzimy serwis techniczny

Monitorujemy procesy i na bieżąco reagujemy na niespodziewane sytuacje. Dysponujemy własnym Działem IT, w którym zatrudniamy programistów.

Raportujemy

Wysyłamy bieżące raporty
z przeprowadzanych działań
oraz raporty statystyczne
z informacjami o pracy Konsultantów.

Back Office

Nagrywamy i rejestrujemy wszystkie rozmowy. Na życzenie Partnera jest możliwość obsługi dokumentacji dedykowanej projektowi.

informacje kontaktowe

Email kontaktowy

info@mediasystem.pl

Kontakt - współpraca biznesowa

wspolpraca@mediasystem.pl

kontakt - dział marketingu

marketing@mediasystem.pl

kontakt - dział kadr

kadry@mediasystem.pl

infolinia czynna 8:00-16:00

800 889 829

nasza lokalizacja

ul. Zygmunta Augusta 7
85-082 Bydgoszcz
NIP 554 24 43 417

POZOSTAŃMY W KONTAKCIE