JESTEŚMY EKSPERTAMI W OBSŁUDZE KLIENTA I SPRZEDAŻY
KORZYŚCI OUTSOURCINGU USŁUG CONTACT CENTER
Przeniesienie Kluczowych Procesów w Biznesie jest zawsze odważną decyzją. Warto zaufać w tej kwestii specjalistom, którzy mają doświadczenie poparte wynikami.
+
zrealizowane projekty
+
Lat doświadczenia
+
Pracowników
NASZE KOMPETENCJE
POSIADAMY ROZBUDOWANE MOŻLIWOŚCI CALL CENTER
ZWIĘKSZAMY EFEKTYWNOŚĆ CONTACT CENTER
WIELOKANAŁOWA OBSŁUGA KLIENTA
Live Chat
Jest najbardziej pożądaną formą kontaktu przez przedstawicieli młodszych pokoleń.
Kampanie SMS i MMS
Zwiększamy efektywność sprzedaży poprzez bezpośrednie dotarcie
do Klienta.
Kampanie e-mail
Skuteczny sposób na budowanie świadomości Twojej marki i zwiększanie zaangażowania Klientów.
obsługa reklamacji
Pozostawiamy Klienta
z pozytywnym wrażeniem
po rozmowie w każdej sytuacji.
Obsługa Dostaw
Zapewniamy sprawną logistykę obiegu dokumentów oraz sprzętu dla dużych organizacji.
Obsługa Płatności
Wspieramy proces obsługi płatności
dla naszych Partnerów w oparciu
o najwyższe standardy.
Usprawnienie procesu telefonicznej obsługi klienta przez zespół profesjonalistów.
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udostępnianie serwisów infoliniowych oraz help desk
na odpowiednio wysokim poziomie.
Efektywny i szybki sposób dotarcia do klienta w formie działań telemarketingowych
Utrzymanie klienta oraz zwiększenie jego zaufania
do firmy poprzez różnego rodzaju działania typu
cross / up-selling.
ZWIĘKSZAMY EFEKTYWNOŚĆ CONTACT CENTER
JAK MY TO ROBIMY?
Zapewniamy dedykowany Zespół
Rekrutujemy odpowiednie osoby
do projektu, z uwzględnieniem predyspozycji do danego działania.
Odpowiednio szkolimy
Przygotowujemy Konsultantów i Liderów do pracy i motywujemy ich do osiągania możliwie najlepszych wyników.
Integrujemy system Partnera
Integrujemy wewnętrzny systemu
do zarządzania pracą call center
z platformą Zleceniodawcy.
Prowadzimy serwis techniczny
Monitorujemy procesy i na bieżąco reagujemy na niespodziewane sytuacje. Dysponujemy własnym Działem IT, w którym zatrudniamy programistów.
Raportujemy
Wysyłamy bieżące raporty
z przeprowadzanych działań
oraz raporty statystyczne
z informacjami o pracy Konsultantów.
Back Office
Nagrywamy i rejestrujemy wszystkie rozmowy. Na życzenie Partnera jest możliwość obsługi dokumentacji dedykowanej projektowi.
informacje kontaktowe
Email kontaktowy
info@mediasystem.pl
Kontakt - współpraca biznesowa
wspolpraca@mediasystem.pl
kontakt - dział marketingu
marketing@mediasystem.pl
kontakt - dział kadr
kadry@mediasystem.pl
infolinia czynna 8:00-16:00
800 889 829
nasza lokalizacja
ul. Zygmunta Augusta 7
85-082 Bydgoszcz
NIP 554 24 43 417