OBSŁUGA KLIENTA
ROZUMIEMY POTRZEBY
I OCZEKIWANIA KLIENTÓW
Klienci oczekują spójnej obsługi niezależnie od tego, czy kontaktują się przez telefon, czat, e-mail czy media społecznościowe. Dla 79% osób robiących zakupy w sklepach internetowych możliwość kontynuacji rozmowy z Konsultantem w innym kanale stanowi kluczowy czynnik wpływający na ich końcowe Customer Experience.
KORZYŚCI Z OUTSOURCINGU
OBSŁUGI KLIENTA
- Obniżenie kosztów funkcjonowania projektu
- Skalowalność i elastyczność projektu
- Dostęp do fachowej wiedzy i najnowocześniejszej technologii
ZOBACZ, W CZYM MOŻEMY POMÓC TWOJEJ ORGANIZACJI
Zadowolony Klient to lojalny Klient. Wysoka jakość obsługi
to nie tylko kwestia dobrych manier, ale przede wszystkim przemyślana strategia biznesowa.
Zdajemy sobie sprawę, że lojalny Klient jest ambasadorem marki. Wysoka jakość obsługi sprawia, że Konsumenci czują się docenieni i zrozumiani. Kiedy ich problem zostaje szybko i skutecznie rozwiązany, budujemy zaufanie i lojalność. Klienci, którzy mają pozytywne doświadczenia z naszą firmą, chętniej do nas wracają i polecają nas innym.
Wg badań koszt pozyskania nowego Klienta jest 5-krotnie wyższy niż utrzymanie zadowolonego Konsumenta. Z tego powodu Outsourcing działań związanych z obsługą jest inwestycją, która szybko się zwraca. Specjaliści pracujący w Contact Center są w stanie poradzić sobie z najtrudniejszymi sytuacjami po drugiej stronie słuchawki, gwarantując wysoki poziom satysfakcji rozmówcy.
Budowanie relacji
Tworzymy trwałe relacje z naszymi klientami, oparte na zaufaniu
i wzajemnym zrozumieniu.
Rozwiązywanie problemów
Szybko i skutecznie rozwiązujemy problemy naszych klientów, minimalizując ich frustrację.
Indywidualne podejście
Dostosowujemy nasze usługi
do indywidualnych potrzeb każdego klienta.
baza wiedzy
Szkolimy nasz Zespół w oparciu
o własne doświadczenia, a nie tylko akademicką wiedzę.
MAMY DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLIENTA
JAK MY TO ROBIMY?
ZOBACZ NA KANALE YT BIZNES NA SŁUCHAWKACH
Jeśli interesuje Cię, co robimy, aby nasi Konsultanci utrzymywali wysoką jakość rozmów – zapraszamy na nasz kanał YouTube, na którym dzielimy się wiedzą o Contact Center.
informacje kontaktowe
Email kontaktowy
info@mediasystem.pl
Kontakt - współpraca biznesowa
wspolpraca@mediasystem.pl
kontakt - dział marketingu
marketing@mediasystem.pl
kontakt - dział kadr
kadry@mediasystem.pl
infolinia czynna 8:00-16:00
800 889 829
nasza lokalizacja
ul. Zygmunta Augusta 7
85-082 Bydgoszcz
NIP 554 24 43 417