Media System

OBSŁUGA KLIENTA

ROZUMIEMY POTRZEBY
I OCZEKIWANIA KLIENTÓW

Klienci oczekują spójnej obsługi niezależnie od tego, czy kontaktują się przez telefon, czat, e-mail czy media społecznościowe. Dla 79% osób robiących zakupy w sklepach internetowych możliwość kontynuacji rozmowy z Konsultantem w innym kanale stanowi kluczowy czynnik wpływający na ich końcowe Customer Experience.

KORZYŚCI Z OUTSOURCINGU
OBSŁUGI KLIENTA

ZOBACZ, W CZYM MOŻEMY POMÓC TWOJEJ ORGANIZACJI

Zadowolony Klient to lojalny Klient. Wysoka jakość obsługi 
to nie tylko kwestia dobrych manier, ale przede wszystkim przemyślana strategia biznesowa.

Zdajemy sobie sprawę, że lojalny Klient jest ambasadorem marki. Wysoka jakość obsługi sprawia, że Konsumenci czują się docenieni i zrozumiani. Kiedy ich problem zostaje szybko i skutecznie rozwiązany, budujemy zaufanie i lojalność. Klienci, którzy mają pozytywne doświadczenia z naszą firmą, chętniej do nas wracają i polecają nas innym.

Wg badań koszt pozyskania nowego Klienta jest 5-krotnie wyższy niż utrzymanie zadowolonego Konsumenta. Z tego powodu Outsourcing działań związanych z obsługą jest inwestycją, która szybko się zwraca. Specjaliści pracujący w Contact Center są w stanie poradzić sobie z najtrudniejszymi sytuacjami po drugiej stronie słuchawki, gwarantując wysoki poziom satysfakcji rozmówcy.

Budowanie relacji

Tworzymy trwałe relacje z naszymi klientami, oparte na zaufaniu
i wzajemnym zrozumieniu.

Rozwiązywanie problemów

Szybko i skutecznie rozwiązujemy problemy naszych klientów, minimalizując ich frustrację.

Indywidualne podejście

Dostosowujemy nasze usługi
do indywidualnych potrzeb każdego klienta.

baza wiedzy

Szkolimy nasz Zespół w oparciu
o własne doświadczenia, a nie tylko akademicką wiedzę.

MAMY DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLIENTA

JAK MY TO ROBIMY?

ZOBACZ NA KANALE YT BIZNES NA SŁUCHAWKACH

Jeśli interesuje Cię, co robimy, aby nasi Konsultanci utrzymywali wysoką jakość rozmów – zapraszamy na nasz kanał YouTube, na którym dzielimy się wiedzą o Contact Center.

informacje kontaktowe

Email kontaktowy

info@mediasystem.pl

Kontakt - współpraca biznesowa

wspolpraca@mediasystem.pl

kontakt - dział marketingu

marketing@mediasystem.pl

kontakt - dział kadr

kadry@mediasystem.pl

infolinia czynna 8:00-16:00

800 889 829

nasza lokalizacja

ul. Zygmunta Augusta 7
85-082 Bydgoszcz
NIP 554 24 43 417

POZOSTAŃMY W KONTAKCIE