Media System

SPRZEDAŻ

OBSŁUGUJEMY KLIENTÓW W WIELU KANAŁACH

Osoby decydujące się na zakup produktów lub usług w kanale telefonicznym, mają określone potrzeby, które potrafi zaspokoić dobrze przygotowany do kontaktu sprzedawca. Aż 62% Klientów wskazuje, że woli podejmować długoterminowe zobowiązania po rozmowie z Konsultantem, niż tylko po przeanalizowaniu oferty w Internecie.

KORZYŚCI Z OUTSOURCINGU
sPRZEDAŻY

ZOBACZ, W CZYM MOŻEMY POMÓC TWOJEJ ORGANIZACJI

Aby się rozwijać, trzeba mieć wytyczoną wizję i konsekwentnie
ją realizować. Dzięki outsourcingowi sprzedaży, zyskujesz więcej czasu i zasobów na rozwój kluczowych obszarów Twojego biznesu.

Rozumiemy, że sprzedaż jest kluczowym procesem, od którego zależy przychód firmy. Potrafimy wziąć na siebie ciężar osiągnięcia pożądanego wyniku, dając naszym Partnerom czas i zasoby na rozwój produktów i usług ich organizacji. Sami jesteśmy innowacyjni i wiemy, jak ważne jest tworzenie nowych rozwiązań w każdej obsługiwanej przez nas branży.

Outsourcing umożliwia przedsiębiorstwom skupienie się na procesach, w których są najlepsze. Powierzenie sprzedaży wyspecjalizowanej firmie Contact Center zdejmuje z firm konieczność zdobywania dodatkowych kompetencji w wielu dziedzinach związanych nie tylko ze sprzedażą – ale także HR, IT, księgowością oraz Employer Brandingiem.

Zaufanie Klientów

Nasi konsultanci są nie tylko dobrymi sprzedawcami, ale przede wszystkim partnerami Klienta.

Skalowalność Biznesu

Dzięki outsourcingowi sprzedaży możesz łatwo skalować swój biznes, dostosowując się do rynku.

Dostępność technologii

Jesteśmy otwarci na technologię, którą potrafimy wykorzystać do optymalizacji procesów sprzedaży.

Strategiczne Cele

Skup się na innowacjach oraz rozwoju swojego biznesu, a my zadbamy o wyniki sprzedażowe.

MAMY DOŚWIADCZENIE W SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY

JAK MY TO ROBIMY?

ZOBACZ NA KANALE YT BIZNES NA SŁUCHAWKACH

Jeśli interesuje Cię, co robimy, aby nasi Konsultanci utrzymywali wysoką jakość rozmów – zapraszamy na nasz kanał YouTube, na którym dzielimy się wiedzą o Contact Center.

informacje kontaktowe

Email kontaktowy

info@mediasystem.pl

Kontakt - współpraca biznesowa

wspolpraca@mediasystem.pl

kontakt - dział marketingu

marketing@mediasystem.pl

kontakt - dział kadr

kadry@mediasystem.pl

infolinia czynna 8:00-16:00

800 889 829

nasza lokalizacja

ul. Zygmunta Augusta 7
85-082 Bydgoszcz
NIP 554 24 43 417

POZOSTAŃMY W KONTAKCIE