SPRZEDAŻ
OBSŁUGUJEMY KLIENTÓW W WIELU KANAŁACH
Osoby decydujące się na zakup produktów lub usług w kanale telefonicznym, mają określone potrzeby, które potrafi zaspokoić dobrze przygotowany do kontaktu sprzedawca. Aż 62% Klientów wskazuje, że woli podejmować długoterminowe zobowiązania po rozmowie z Konsultantem, niż tylko po przeanalizowaniu oferty w Internecie.
KORZYŚCI Z OUTSOURCINGU
sPRZEDAŻY
- Dopasowanie wielkości projektu do bieżących potrzeb
- Zwiększenie efektywności sprzedaży
- Redukcja kosztów i ryzyka prowadzenia biznesu
ZOBACZ, W CZYM MOŻEMY POMÓC TWOJEJ ORGANIZACJI
ją realizować. Dzięki outsourcingowi sprzedaży, zyskujesz więcej czasu i zasobów na rozwój kluczowych obszarów Twojego biznesu.
Rozumiemy, że sprzedaż jest kluczowym procesem, od którego zależy przychód firmy. Potrafimy wziąć na siebie ciężar osiągnięcia pożądanego wyniku, dając naszym Partnerom czas i zasoby na rozwój produktów i usług ich organizacji. Sami jesteśmy innowacyjni i wiemy, jak ważne jest tworzenie nowych rozwiązań w każdej obsługiwanej przez nas branży.
Outsourcing umożliwia przedsiębiorstwom skupienie się na procesach, w których są najlepsze. Powierzenie sprzedaży wyspecjalizowanej firmie Contact Center zdejmuje z firm konieczność zdobywania dodatkowych kompetencji w wielu dziedzinach związanych nie tylko ze sprzedażą – ale także HR, IT, księgowością oraz Employer Brandingiem.
Zaufanie Klientów
Nasi konsultanci są nie tylko dobrymi sprzedawcami, ale przede wszystkim partnerami Klienta.
Skalowalność Biznesu
Dzięki outsourcingowi sprzedaży możesz łatwo skalować swój biznes, dostosowując się do rynku.
Dostępność technologii
Jesteśmy otwarci na technologię, którą potrafimy wykorzystać do optymalizacji procesów sprzedaży.
Strategiczne Cele
Skup się na innowacjach oraz rozwoju swojego biznesu, a my zadbamy o wyniki sprzedażowe.
MAMY DOŚWIADCZENIE W SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY
JAK MY TO ROBIMY?
ZOBACZ NA KANALE YT BIZNES NA SŁUCHAWKACH
Jeśli interesuje Cię, co robimy, aby nasi Konsultanci utrzymywali wysoką jakość rozmów – zapraszamy na nasz kanał YouTube, na którym dzielimy się wiedzą o Contact Center.
informacje kontaktowe
Email kontaktowy
info@mediasystem.pl
Kontakt - współpraca biznesowa
wspolpraca@mediasystem.pl
kontakt - dział marketingu
marketing@mediasystem.pl
kontakt - dział kadr
kadry@mediasystem.pl
infolinia czynna 8:00-16:00
800 889 829
nasza lokalizacja
ul. Zygmunta Augusta 7
85-082 Bydgoszcz
NIP 554 24 43 417