Outsourcing Sił Sprzedaży

Oferujemy kompleksowe rozwiązania wsparcia sprzedaży zarówno w tradycyjnym, jak i nowoczesnym kanale dystrybucji. Dla naszych Klientów świadczymy następujące usługi:

  • realizacja sprzedaży bezpośredniej w Punkcie Sprzedaży Detalicznej – vanselling,
  • zbieranie zamówień na produkty w PSD oraz kierowanie ich do dystrybutorów – preselling,
  • tworzenie sieci dystrybucyjnych,
  • budowanie / poprawę dystrybucji,
  • wprowadzanie produktów i kategorii na rynek (launch/relaunch),
  • merchandising – wizualizacja w punktach sprzedaży, montaż materiałów POS,
  • organizację akcji promocyjnych o charakterze wizerunkowym lub sprzedażowym,
  • usługi dodatkowe – monitoring działań konkurencji, mapowanie terenu (aktualizacja bazy danych).

Nasze działania w ramach usług:

  • rekrutacja i selekcja personelu,
  • zatrudnienie i administracja zatrudnienia (obsługa kadrowo – płacowa),
  • wyposażenie i administracja narzędzi pracy,
  • prowadzenie szkoleń wstępnych (przebieg wizyty, obalanie obiekcji, raportowanie, sprzedaż),
  • wdrożenie i administracja systemów mobilnych/raportowania,
  • koordynacja i nadzór pracy zespołu,
  • nadzór nad efektywnością procesów,
  • wdrażanie i rozliczanie systemów motywacyjnych,
  • trening i coaching,
  • oceny okresowe członków zespołu sprzedażowego.

Nasze narzędzia:

  • dysponujemy bazą około 50 tysięcy Punktów Sprzedaży Detalicznej na skalę ogólnokrajową,
  • wyposażamy Przedstawicieli Handlowych w reprezentacyjne samochody wraz z kartą paliwową,
  • dostarczamy urządzenia mobilne: (telefony, laptopy, tablety)
  • zapewniamy Przedstawicielom dostęp do nowoczesnej aplikacji mobilnej raportującej wizyty w punktach sprzedaży.

Model współpracy:

Model pełnej obsługi projektu

W ramach tego modelu, jesteśmy w stanie zbudować zespół pracowników oraz przejąć odpowiedzialność za rezultaty działania czy też wyniki sprzedażowe. Gwarantujemy nadzór nad prowadzonym projektem, przeprowadzamy niezbędne szkolenia oraz wyposażamy naszych pracowników w narzędzia pracy typu; samochody, telefony, komputery, system raportowy itp., a także nimi zarządzamy. Na życzenie naszego Zleceniodawcy, możemy także przejąć zadanie organizacji/wynajmu powierzchni biurowych.

Model obsługi administracyjnej

Oferujemy także model współpracy na zasadzie koncentracji outsourcera na rekrutacji i zarządzaniu technicznymi aspektami pracy pracowników, pozostawiając nadzór oraz kierowanie pracą personelu naszemu Klientowi.

Model przejęcia zespołu

Dla naszych Klientów jesteśmy w stanie przejąć funkcjonujący dotychczas w ramach przedsiębiorstwa zespół sprzedaży, zwiększyć jego efektywność, przejąć kwestie związane z obsługą administracyjną zespołu, jak również zapewnić nadzór nad projektem podnosząc tym samym wyniki sprzedażowe.

Korzyści wynikające z outsourcingu sprzedaży:

  • elastyczność w funkcjonowaniu firmy,
  • możliwość pełnej koncentracji Zleceniodawcy na głównej działalności spółki,
  • prosty i przejrzysty sposób rozliczeń z Partnerem dzięki jednej fakturze,
  • efektywniejsze wykorzystanie zasobów wewnętrznych,
  • ograniczenie kosztów operacyjnych i administracyjnych.
  • możliwość uzyskania widocznych rezultatów w krótkim czasie, w postaci np. zwiększenia dystrybucji produktu bez udziału sił wewnętrznych,
  • krótszy okres wdrożenia projektu w stosunku do korzystania z zasobów wewnętrznych,
  • optymalizacja procesu sprzedażowego.