Merchandising

Nasze usługi świadczymy zarówno w nowoczesnym kanale sprzedaży jak i w tysiącach punktów rynku tradycyjnego. Jesteśmy obecni wszędzie tam, gdzie życzy sobie tego Klient. Nadrzędnym celem jest reprezentacja Zleceniodawcy oraz jak najlepsze postrzeganie marki przez klientów sklepów.

Usługi merchandisingowe świadczymy w trzech podstawowych formach:

  • merchandising standardowy - najtańsza forma, korzysta z gotowej struktury merchandiserów wykonujących zlecenia dla wielu Klientów na danym obszarze,
  • merchandising dedykowany - merchandiserzy na danych obszarach są przypisani tylko do jednego Klienta, zaletą jest koncentracja na jednym zadaniu i spełnieniu parametrów przez zespół dedykowanych osób,
  • zespół merchandisingowy – mobilny zespół merchandisingowy, obejmujący swoim działaniem zwłaszcza rozproszoną strukturę punktów detalicznych na terenie kraju, jednym z narzędzi jest samochód (możliwość umieszczenia brandu Klienta).

 

 

Narzędzia merchandisingu:

  • telefon z aplikacją mobilną – aplikacja umożliwia fotodokumentację wykonanego zadania,
  • samochód – w przypadku zespołów merchandisingowych lub merchandisingowo-sprzedażowych.

Do zadań zespołów merchandisingowych należy:

  • uzupełnianie braków towaru na półce,
  • utrzymanie ekspozycji produktów w halach/sklepach,
  • wdrażanie i utrzymanie planogramów,
  • monitoring terminów spożycia,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z personelem hal/sklepów.

Zakres działań:

  • rekrutacja,
  • szkolenia i wdrożenie merchandiserów,
  • systemy raportowania i kontroli pracy,
  • koordynacja działań w terenie poprzez Kierowników Regionalnych,
  • fotoraport dostępny online natychmiast po realizacji wizyty,
  • monitoring standardów ekspozycji,
  • monitorowanie działań konkurencji,
  • montaż oraz demontaż materiałów POS,
  • magazynowanie i dystrybucja materiałów POS.

Korzyści wynikające z merchandisingu:

  • pełny monitoring stanów produktów, fotoraporty,
  • utrzymanie ekspozycji towarów na oczekiwanym poziomie,
  • monitoring cen produktów w sklepach,
  • kompleksowa wiedza o działaniach konkurencji,
  • możliwość uzyskania szybkich efektów, w postaci np. pełnej kontroli nad stanami półek,
  • elastyczność w funkcjonowaniu firmy,
  • prosty i przejrzysty sposób rozliczeń z Partnerem dzięki jednej fakturze,
  • ograniczenie kosztów operacyjnych i administracyjnych,
  • możliwość pełnej koncentracji Zleceniodawcy na głównej działalności spółki.