Customer Experience

Media Experience vol.4 za nami!

IV edycja warsztatów biznesowych Media Experience za nami.  O tym, że elastyczność nie wystarcza i trzeba być Zmianą, rozmawiali z zaproszonymi ekspertami przedsiębiorcy z branży Obsługi Klienta.

Wracamy po przerwie

Po krótkiej, pandemicznej przerwie, Media Experience ponownie stały się inspiracją dla przedsiębiorców do unowocześnienia swojego Biznesu. W IV edycji warsztatów Prelegenci skupili się na znanej z branży IT metodzie Agile – czyli zwinnym zarządzaniem projektami. Jego istotą jest przygotowanie zespołu na zmiany niezależnie od etapu realizacji zadania. Przy takim podejściu w centrum zainteresowania wykonawcy zawsze leży satysfakcja Klienta i spełnienie Jego oczekiwań.

Czy jesteś AGILE?

O tym, jak wprowadzić metodę Agile do organizacji z branży Obsługi Klienta, opowiedział wieloletni dyrektor sprzedaży w firmie Media System. Zwinność wspomaga zespoły w zakresie nie tylko jakości pracy i produktywności, ale również poprawia retencję pracowników i zwiększa frekwencję na projektach. Dużym wsparciem we wprowadzeniu Agile w Media System było stworzenie Media Portalu – czyli centrum zarządzania Call Center. W dużym skrócie służy on ewidencjonowaniu czasu pracy oraz badaniu jej jakości. Jego niewątpliwą zaletą w kontekście metody Agile jest możliwość otrzymywania błyskawicznego feedbacku – oceny rozmów mogą być wystawiane błyskawicznie, a natychmiastowy podgląd uzyskanego wyniku ma Dział Jakości, koordynator oraz konsultant.

(Więcej o funkcjach Media Portalu: https://mediasystem.pl/media-portal-jako-nowoczesny-program-motywacyjny/ )

Zwinne zarządzanie ludźmi

O zwinnym zarządzaniu ludźmi opowiedziała wykładowczyni Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego – dr Anita Kubanek. W swojej pracy wykorzystuje nietypowe metody, jak chociażby wizualizacja przy pomocy rysunku. Uczestnicy warsztatów mieli okazję dowiedzieć się, jak w prosty sposób można przedstawić graficznie skomplikowane procesy i schematy działania, a także wykonać swoje pierwsze biznesowe rysunki.

Pokolenie Z

W trakcie prelekcji poruszono także niezwykle aktualny temat, jakim jest wejście pokolenia Z na rynek pracy i wynikające z tego powodu wyzwania oraz szanse. Dla sprawnego zarządzania zespołem kluczowe jest zrozumienie, jak postrzegany jest świat przez najmłodszych pracowników. Ich oczekiwania skupione wokół zasady 3xF – Fun, Friends, Feedback – mogą stanowić podpowiedź, w jaki sposób organizować pracę „Zetek”. Dla najmłodszych pracowników praca ma być przyjaznym miejscem, w którym mogą się rozwijać i udoskonalać w tym, co sprawia im przyjemność. Cenią sobie szybkie i dokładne przekazywanie informacji zwrotnych. Nie wystarczy im krótkie „jest okej” lub „nie podoba mi się” – oczekują, że będą mogli przedyskutować efekty swojej pracy z przełożonymi i wyciągnąć wnioski na przyszłość.

I tak nie unikniesz outsourcingu

Warsztaty były okazją do wymiany doświadczeń i dyskusji na temat zmian, które dotknęły Biznes w ostatnich latach. Podczas panelu dyskusyjnego „I tak nie unikniesz Outsourcingu” Prelegenci wraz z zaproszonymi Goścmi – Partnerami Media System – próbowali udzielić odpowiedzi na pytanie, jak jednocześnie być ekspertem w danej dziedzinie i kreować zmiany w branży. Outsourcing jest dobrym rozwiązaniem, które z jednej strony umożliwia przekazanie części obowiązków specjalistom, a z drugiej pozwala utrzymać kontrolę nad jakością obsługi i sposobami realizacji zadań. 

Po krótkiej przerwie wracamy do corocznych spotkań świata Biznesu i Nauki, podczas których wymieniamy się doświadczeniami w zakresie Obsługi Klienta i Contact Center. Na kolejną odsłonę warsztatów Media Experience zapraszamy już w 2023 roku. Szczegóły niebawem!

Obejrzyj relację: