Outsourcing Call Center

Mając na uwadze rosnącą popularność telefonicznej obsługi klienta oferujemy naszym Partnerom przekazanie tego obszaru w ręce wykwalifikowanych konsultantów. Naszą wiedzę opieramy na doświadczeniu płynącym z obsługi Zleceniodawców z różnych branż. Jakość naszych usług można sprawdzić poprzez test akcji na określonej liczbie rekordów, co pozwala przygotować się do dalszej współpracy. Jeżeli zastanawiasz się w jaki sposób zwiększyć sprzedaż, zoptymalizować koszty usługi telemarketingowej czy też podnieść jakość obsługi klienta, zapoznaj się z naszymi rozwiązaniami.

Działania sprzedażowe:

  • telesprzedaż - usługa telefonicznej sprzedaży produktów lub usług skierowana do firm poszukujących nowego kanału dotarcia do klienta, polega ona na kontakcie z klientem w celu przedstawienia oferty oraz sprzedaży produktu/usługi,
  • cross-selling - sprzedaż produktów i usług, które są ze sobą powiązane bądź wzajemnie się uzupełniają,
  • up-selling - sprzedaż dodatkowych produktów i usług, proponowanie dotychczasowym klientom nowych produktów,
  • generowanie leadów - umawianie spotkań dla Przedstawicieli Handlowych, zbieranie zamówień, badanie potencjalnego zainteresowania klientów produktem,

Prowadzenie infolinii:

  • przyjmowanie i rejestracja zamówień,
  • przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych,
  • przyjmowanie zgłoszeń w ramach konkursów i promocji,
  • helpdesk – techniczne wsparcie dla klientów, rozwiązywanie problemów związanych z zakupionym produktem,
  • serwisy informacyjne – udzielanie informacji na temat produktu/usługi,
  • obsługa programów lojalnościowych,

Inne akcje wychodzące:

  • windykacja należności,
  • kampanie informacyjne,
  • telemarketing – telefoniczne wsparcie kampanii marketingowych,
  • badania marketingowe – pozyskiwanie wiedzy na temat preferencji konsumentów, np. w związku z wprowadzaniem na rynek nowego produktu,
  • badania satysfakcji klienta.

Nasze działania w ramach usług:

  • rekrutujemy odpowiednie osoby do projektu, z uwzględnieniem predyspozycji do danego działania,
  • opracowujemy skrypty rozmów w oparciu o informacje przekazane przez Partnerów, skrypty następnie wdrażamy do naszego systemu, aby umożliwić zapisywanie danych otrzymanych podczas rozmowy oraz utrwalanie rekordów w bazie danych,
  • nadzór nad pracą Konsultantów,
  • szkolenia i coaching – przygotowujemy Konsultantów i Liderów do pracy, jak również stale monitorujemy poziom wiedzy Konsultantów i motywujemy ich do osiągania możliwie najlepszych wyników,
  • integracja systemów IT – istnieje możliwość integracji wewnętrznego systemu do zarządzania pracą call center z platformą Zleceniodawcy,
  • nagrywanie rozmów – wszystkie przeprowadzone przez Konsultantów rozmowy są nagrywane i rejestrowane, formę przekazywania nagrań ustalamy z Partnerem w toku ustalania modelu współpracy,
  • raportowanie – Partner otrzymuje na bieżąco raporty z przeprowadzanych działań, ich forma jest budowana na podstawie przekazanych nam wymogów, udostępniamy także raporty statystyczne zawierające informację na temat pracy każdego z Konsultantów, w zależności od potrzeb, oraz raporty z taryfikacji,
  • obsługa back–office – na życzenie Partnera możliwa jest także obsługa dokumentacji związanej np. ze sprzedażą oraz zorganizowanie procesu wysyłki dokumentów do klienta.

Korzyści:

  • usprawnienie procesu telefonicznej obsługi klienta,
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udostępnianie serwisów infoliniowych oraz help desk na odpowiednio wysokim poziomie,
  • efektywny i szybki sposób dotarcia do klienta w formie działań telemarketingowych,
  • utrzymanie klienta oraz zwiększenie jego zaufania do firmy poprzez różnego rodzaju działania cross / up-selling,
  • posiadanie dodatkowego, wydajnego kanału sprzedaży.