Czym jest Media Experience?

Media Experience Business and educational workshops – to pierwsze, z cyklu wydarze? o charakterze edukacyjno – biznesowym. Jego g?n? ide? jest dzielenie si? wiedz? z zakresu prowadzenia kampanii sprzeda?owych, a tak?e inspirowanie i ukazanie problemów, z którymi spotykamy si? na drodze do sukcesu projektu.

Warsztat biznesowy

W?ród prelegentów mo?na by?o zobaczy? takich specjalistów jak: Maciej Bu? (konsultant, bloger, serce fundacji Forum Call Center), Piotr Królikowski (Dyrektor Sprzeda?y e-pay) oraz Rafa? Rasmus (Prezes MediaSystem). Omawiane zagadnienia by?y oparte na case study, tak jak wyst?pienia . ?Szybko czy celnie? na przyk?adzie projektu mBanku – ?ukasza Kurowskiego (Dyrektora ds.Projektów finansowo-ubezpieczeniowych MediaSystem) Co ciekawe ? zdecydowanie du?y nacisk, podczas wydarzenia, zosta? po?o?ony na tematy zwi?zane z wykorzystaniem nowych technologii np. integracj? mi?dzysystemowe, optymalizacje procesów, domykanie koszyków, wykorzystanie chatbotów i sztucznej inteligencji.

Call Center, jako niesko?czony twór – Czyli poruszane zagadnienia

S?yszysz ?Call Center? – co my?lisz? Z takim pytaniem spotkali si? go?cie wydarzenia. Odpowiedzi, jakie pada?y na sali, by?y bardzo ró?ne. Od tych pejoratywnie nacechowanych, po bardzo pozytywne historie pomocy, udzielonej przez konsultanta. Jedno jest pewne. Call center si? zmienia. Nie jest to zamkni?ty twór, który zatrzyma? si? kilka lat temu i stoi w miejscu. Wed?ug powiedzenia ?dostosuj si? lub gi??, ?eby odnie?? sukces wprowadzane s? innowacje i wy?sze standardy jako?ci, a telemarketing, który znamy sprzed kilku lat powoli zanika. 

Warto zwróci? uwag? na zmian? telemarketera w konsultanta. Nie jest on nachalnym sprzedawc? ale doradc?. ?wietnie obrazuje to zjawisko, poruszany na spotkaniu case study T-mobile. Sebastian Dudzi?ski w swojej prezentacji mówi? o pomocy klientom w dokonaniu zakupu – domykaniu koszyka. Jest to genialny przyk?ad ??czenia ró?nych form kontaktu marka – klient. O co w tym chodzi?o? W du?ym uproszczeniu, klient wybieraj?c produkt na stronie internetowej, móg? poprosi? o pomoc wpisuj?c swój nr telefonu. Nast?pnie oddzwania? do niego konsultant i pomaga? dokona? zakupu. Ca?y proces by? analizowany, optymalizowany tak, aby jak najlepiej sprosta? oczekiwaniom konsumentów. Ponadto, ?eby zosta? konsultantem nie wystarczy ju? nauczenie si? na pami?? skryptu. Potrzebna jest wiedza na temat produktów klienta, poprzedzona szkoleniami, które regularnie organizujemy w Media System.

Podczas spotkania, nie mog?o zabrakn?? tzw. ?kija w mrowisku?. Maciej Bu? poprowadzi? panel dyskusyjny, anga?uj?c zgromadzone osoby. Porusza? istotne tematy m.in. w jakim kierunku idzie call center, chatboty, mo?liwo?? zast?pienia ludzi sztuczn? inteligencj?. Z powsta?ej dyskusji mo?na by?o wynie?? wiele istotnych informacji. Na pewno warto jest dopracowywa? komunikacj? na linii zleceniodawca – wykonawca, a tak?e konsultant – klient. Dzi?ki temu unikniemy niebezpiecznych szumów i id?cych za nimi b??dów. Rozmowy o potrzebach i problemach, nios? za sob? usprawnienia i kieruj? bran?? call center na nowe tory.

Podsumowuj?c -Customer Experience jest dla ludzi!

Media Experience Business and educational workshops, to dobra okazja do przeanalizowania projektów, poznania nowego punktu widzenia i inspiracji do dzia?ania. To nieoceniona mo?liwo?? dialogu mi?dzy specjalistami z ró?nych bran?.

en_GBEnglish