outsourcing contact center
Posiadamy rozbudowane możliwości
Call Center
Telesprzedaż
Usługa kierujemy do firm poszukujących nowego kanału dotarcia do klienta
Cross - selling
Sprzedajemy produkty i usługi, które są ze sobą powiązane bądź wzajemnie się uzupełniają
Up - selling
Sprzedajemy dotychczasowym klientom nowych produktów
Generowanie leadów
Umawiamy spotkania dla Przedstawicieli Handlowych, zbieramy zamówienia, badamy potencjalne zainteresowanie klientów produktem
Infolinia
Przyjmujemy i realizujemy zamówienia, obsługujemy reklamacje, prowadzimy helpdesk - techniczne wsparcie klienta
Telemarketing
Wspieramy telefonicznie akcje marketingowe oraz prowadzimy kampanie informacyjne
Windykacja należności
Kontaktujemy się z klientem w celu windykacji należności Partnera
Badania Marketingowe
Pozyskujemy wiedzę na temat preferencji konsumentów, np. w związku z wprowadzaniem na rynek nowego produktu. Badamy satysfakcję klienta.
wielokanałowa
obsługa klienta
Live Chat
Kampanie SMS i MMS
Kampanie e-mail
Obsługujemy reklamacje
Obsługujemy
konkursy
Obsługujemy
dostawy
Wspieramy obsługę płatności
Obsługujemy programy lojalnościowe
jak to robimy?
Zapewniamy
dedykowany zespół
Rekrutujemy odpowiednie osoby do projektu, z uwzględnieniem predyspozycji do danego działania
Odpowiednio
szkolimy
Przygotowujemy Konsultantów i Liderów do pracy, jak również stale monitorujemy poziom wiedzy Konsultantów i motywujemy ich do osiągania możliwie najlepszych wyników
Integrujemy system
partnera z naszym
Integrujemy wewnętrzny systemu do zarządzania pracą call center z platformą Zleceniodawcy
Prowadzimy serwis techniczny
Monitorujemy procesy i na bieżąco reagujemy na problemy
Raportujemy
Partner otrzymuje bieżące raporty z przeprowadzanych działań, ich forma jest budowana na podstawie przekazanych nam wymogów, udostępniamy także raporty statystyczne zawierające informację na temat pracy każdego z Konsultantów
Back Office
Nagrywamy i Rejestrujemy wszystkie rozmowy. Na życzenie Partnera jest możliwość obsługi dokumentacji dedykowanej projektowi