Call Center

Media System wprowadza Wirtualnego Sprzedawc? oraz Telefoniczn? Asystentk?!

Infoliniowy Sprzedawca

Pierwsza z propozycji skierowana jest do firm z bran?y FMCG, ktych tradycyjnym sposobem dotarcia do punktów sprzeda?y jest praca dzia?aj?cego w terenie przedstawiciela handlowego. Mo?liwych jest jednak wiele sytuacji, w których punkt sprzeda?y pozostaje bez obs?ugi handlowca ? urlop, choroba, wypadek czy inne zdarzenie losowe. Czasami te? sytuacja rynkowa sprawia, ?e bardzo trudno pozyska? warto?ciowego przedstawiciela handlowego w miejsce poprzednika. Ponadto, ostatnie do?wiadczenia z Covid-19 ukaza?y zupe?nie nowe zagro?enia dla ?a?cucha logistyki i dostaw, niejednokrotnie staj?c si? powodem wielu problemów oraz skutkuj?c spadkiem obrotów.

Infoliniowy Sprzedawca to narz?dzie szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych. Pod nazw? t? kryje si? dedykowany i przeszkolony zespó? konsultantów telefonicznych, którzy w ka?dej chwili mog? przej?? kontakt z punktami sprzeda?y, zapewniaj?c realizacj? planów i kreuj?c zamówienia na produkty. Infoliniowy Sprzedawca:

– przyjmie przekierowane po??czenia z telefonu przedstawiciela handlowego,

– odbierze po??czenia z dedykowanego numeru infolinii,

– wykona wcze?niej ustalone po??czenia wychodz?ce,

– wprowadzi zamówienia do systemu lub CRM.

Co wa?ne, Infoliniowy Sprzedawca stanowi wsparcie dla ca?ego zespo?u pracuj?cego w terenie, aktywizuj?c si? tam, gdzie w danym momencie jest najbardziej potrzebny. Szukasz zabezpieczenia sprzeda?y przed COVID-19? Chcesz by? niezale?ny od rotacji w swoim zespole handlowców? Infoliniowy Sprzedawca zosta? zaprojektowany z my?l? o Tobie.

Wi?cej szczegó?ów na temat us?ugi na stronie: https://www.infoliniowysprzedawca.pl/

Telefoniczna Asystentka

Druga us?uga zosta?a opracowana z my?l? o przedstawicielach firm i zawodów, w których konieczno?? odbierania ka?dego dnia dziesi?tek a nawet setek po??cze? od klientów mo?e skutecznie odrywa? od realizacji g?ównej dzia?alno?ci biznesowej. Wirtualna Asystentka przeznaczona jest wi?c m.in. dla gabinetów lekarskich, zak?adów fryzjerskich, gabinetów kosmetycznych czy warsztatów samochodowych.

Dedykowany konsultant zajmie si? koordynacj? kalendarza spotka?, odpowiadaniem na zapytania klientów czy przyjmowaniem zg?osze? reklamacyjnych. Co wi?cej, Telefoniczna Asystentka pomo?e zbudowa? baz? klientów, przy ka?dej rozmowie zbieraj?c niezb?dne zgody RODO. Brakuje Ci czasu na odbieranie po??cze?? Zapominasz dat i godzin wa?nych spotka?? Dzi?ki Telefonicznej Asystentce, takie problemy odejd? w zapomnienie.

Wi?cej szczegó?ów na temat us?ugi na stronie: https://www.telefonicznasystentka.pl/

en_GBEnglish