Call Center

Media System wprowadza Wirtualnego Sprzedawcę oraz Telefoniczną Asystentkę!

Infoliniowy Sprzedawca

Pierwsza z propozycji skierowana jest do firm z branży FMCG, których tradycyjnym sposobem dotarcia do punktów sprzedaży jest praca działającego w terenie przedstawiciela handlowego. Możliwych jest jednak wiele sytuacji, w których punkt sprzedaży pozostaje bez obsługi handlowca – urlop, choroba, wypadek czy inne zdarzenie losowe. Czasami też sytuacja rynkowa sprawia, że bardzo trudno pozyskać wartościowego przedstawiciela handlowego w miejsce poprzednika. Ponadto, ostatnie doświadczenia z Covid-19 ukazały zupełnie nowe zagrożenia dla łańcucha logistyki i dostaw, niejednokrotnie stając się powodem wielu problemów oraz skutkując spadkiem obrotów.

Infoliniowy Sprzedawca to narzędzie szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych. Pod nazwą tą kryje się dedykowany i przeszkolony zespół konsultantów telefonicznych, którzy w każdej chwili mogą przejąć kontakt z punktami sprzedaży, zapewniając realizację planów i kreując zamówienia na produkty. Infoliniowy Sprzedawca:

– przyjmie przekierowane połączenia z telefonu przedstawiciela handlowego,

– odbierze połączenia z dedykowanego numeru infolinii,

– wykona wcześniej ustalone połączenia wychodzące,

– wprowadzi zamówienia do systemu lub CRM.

Co ważne, Infoliniowy Sprzedawca stanowi wsparcie dla całego zespołu pracującego w terenie, aktywizując się tam, gdzie w danym momencie jest najbardziej potrzebny. Szukasz zabezpieczenia sprzedaży przed COVID-19? Chcesz być niezależny od rotacji w swoim zespole handlowców? Infoliniowy Sprzedawca został zaprojektowany z myślą o Tobie.

Więcej szczegółów na temat usługi na stronie: https://www.infoliniowysprzedawca.pl/

Telefoniczna Asystentka

Druga usługa została opracowana z myślą o przedstawicielach firm i zawodów, w których konieczność odbierania każdego dnia dziesiątek a nawet setek połączeń od klientów może skutecznie odrywać od realizacji głównej działalności biznesowej. Wirtualna Asystentka przeznaczona jest więc m.in. dla gabinetów lekarskich, zakładów fryzjerskich, gabinetów kosmetycznych czy warsztatów samochodowych.

Dedykowany konsultant zajmie się koordynacją kalendarza spotkań, odpowiadaniem na zapytania klientów czy przyjmowaniem zgłoszeń reklamacyjnych. Co więcej, Telefoniczna Asystentka pomoże zbudować bazę klientów, przy każdej rozmowie zbierając niezbędne zgody RODO. Brakuje Ci czasu na odbieranie połączeń? Zapominasz dat i godzin ważnych spotkań? Dzięki Telefonicznej Asystentce, takie problemy odejdą w zapomnienie.

Więcej szczegółów na temat usługi na stronie: https://www.telefonicznasystentka.pl/