Business

Infolinia – na czym polega trudno?? projektu obs?ugowego?

Od dwh miesi?cy na pok?adzie Media system go?cimy nowy projekt obs?ugowy ? infolini? jednej z najbardziej znanych firm kurierskich w Polsce. Co to oznacza dla firmy? Przede wszystkim presti?, ale te? wyzwanie. Znany partner to du?y ruch na linii. Du?o po??cze? do obs?ugi. Na szcz??cie Mamy do?wiadczenie w obs?udze projektów inboundowych ? od kilku lat z powodzeniem obs?ugujemy infolinie. Niew?tpliwie pomaga to w przygotowaniu konsultantów, a potem profesjonalnej obs?udze.

1. Kogo konkretnie obs?ugujemy?

            Obs?ugujemy infolini? przychodz?c? presti?owej firmy kurierskiej. Czyli odbieramy po??czenia klientów, którzy natrafili na ró?ne trudno?ci i rozwi?zujemy rozwi?za? ich problemy.

Du?a i bardzo znana oraz popularna firma –  to du?o po??cze? w  przeró?nych sprawach!

Bartosz Laskowski – Koordynator projektu

2. Z jakimi problemami ludzie dzwoni??

            Ten projekt charakteryzuje si? bardzo zró?nicowanymi problemami, pocz?wszy od k?opotów z paczkomatem, po utrudnione kontakty z kurierem, a nawet problematyczno?? w nadawaniu paczek przez klientów. Trudno?ci jest wiele, ale radzimy sobie z nimi jak najlepiej tylko potrafimy. Specyfika tego projektu wymaga od nas posiadania du?ej wiedzy na temat systemów oraz procedur dzia?ania. Ka?dy pracownik zostaje w pe?ni przeszkolony do radzenia sobie z takimi problemami, ale zawsze mo?e znale?? si? taka trudno??, która wymaga zaanga?owania mnie, jako koordynatora do pomocy konsultantowi. Oczywi?cie ja tak?e bior? udzia? w szkoleniach i zawsze pomagam w trudnych sytuacjach, tak aby konsultant czu? wsparcie z mojej strony, a tak?e, ?eby klient do nas dzwoni?cy by? zawsze zadowolony ze ?wiadczonych przez nas us?ug.

3.  Dlaczego projekt jest trudny?

            Tak jak mówi?em ju? wcze?niej, my?l?, ?e najbardziej problematycznym aspektem tego projektu jest z?o?ono?? problemów, z którymi dzwoni? do nas klienci, a tak?e zidentyfikowanie prawdziwo?ci i rzeczywistego problemu. Ka?dy k?opot jest inny i nale?y do niego podchodzi? indywidualnie. Wi??e si? to z opanowaniem wielu niezb?dnych umiej?tno?ci, które w wraz z ka?dym dniem pracy staj? si? ?atwiejsze do opanowania. Ka?dy pracownik tej infolinii musi posiada? wiedz? niezb?dn? do wykonywania swojej pracy, a my zawsze staramy si? pomaga? w przyswajaniu nowych informacji.

Niew?tpliwie trudno?ci? jest te? to, telefon dzwoni ca?y czas. Jak ju? wspomnia?em znana firma równa si? wielu interesantów.  Ale czym d?u?ej projekt trwa, tym wi?cej konsultantów przyjmuje to za zalet?. Czas w pracy si? nie d?u?yJ

4. Jak sobie ludzie radz? na tym projekcie? Jaki jest progres w obs?udze?

            Konsultanci na pocz?tku bardzo ostro?nie podchodz? do obs?ugi tego projektu. Jest on do?? z?o?ony i przez to trudny. Pierwszy miesi?c jest dla pracowników najtrudniejszy, bo jednak musz? przyswoi? du?o wiedzy nie tylko na szkoleniach, ale tak?e podczas pierwszych dni na infolinii. Konsultant zaczynaj?cy prac? na tym projekcie przechodzi 9 dniowe szkolenie, prowadzone przez eksperta. Podczas spotka? konsultanci ucz? si? systemu, technik dzia?ania i poznaj? problemy, które mog? wyst?powa? podczas rozmów przychodz?cych. Szkolenia w za?o?eniu maj? pomóc pracownikom zobaczy? z czym mog? mierzy? si? w codziennej pracy i podczas nich trenowa? jak sobie z tym radzi?. D??ymy do tego, aby ka?dy konsultant czu? si? pewnie pracuj?c u nas. Nale?y tak?e podkre?li?, ?e z ka?dym miesi?cem pracownicy adaptuj? si? do specyfiki tego projektu i odnosz? olbrzymi progres w porównaniu do pierwszych dni pracy. Potwierdzeniem tego mo?e by? fakt, ?e nasz partner w raportach pokazuje nam progres jaki wypracowuj? nasi konsultanci!

5. Jakie firma daje benefity zwi?zane z tym projektem?

            Nasza firma bardzo ceni zasad? work-life balance. Wa?ne jest dla nas, aby pracownik czu? si? dobrze w naszym MediaCity, dlatego istotne jest dla nas umilanie czasu pracy konsultantów przez czasoumilacze. S? one mi?ym, drobnym podarunkiem dla poprawy samopoczucia w?ród pracowników. Po uwzgl?dnieniu specyfiki tego projektu wiemy, ?e jest on do?? trudny i z?o?ony, dlatego wa?ne jest dla nas, aby konsultanci czuli si? dobrze podczas pracy. Staramy si? umila? im czas je?li tylko posiadamy do tego mo?liwo?ci.

en_GBEnglish