Call Center by Paulina Trzaskowska - 26 February 202126 April 2021RODO W CONTACT CENTER – 10 aspektów ochrony danych osobowych
HR by Paulina Trzaskowska - 28 December 202028 December 2020Czy COVID-19 w dziale HR = przestój? Niekoniecznie!
Call Center by Paulina Trzaskowska - 17 December 202022 April 202110 kroków jak rozpocz?? sprzeda? przez telefon w Waszej firmie ? cz. I
Call Center by Paulina Trzaskowska - 2 December 202022 April 202110 korzy?ci telemarketingu w Twojej firmie
Call Center by mediadmin - 25 November 202022 December 2020Co zrobi?, aby poprawi? jako?? obs?ugi Klienta w dobie pandemii koronawirusa?
Call Center by mediadmin - 20 November 202022 December 2020Jak przenie?? dzia? obs?ugi Klienta na prac? zdaln??
Sales Force by Paulina Trzaskowska - 11 September 202022 December 2020Jak wprowadzi? produkt na rynek? Zrób to sam… a mo?e nie?
Customer Experience by mediadmin - 12 August 202022 December 2020Cztery typy Klientów – rozró?nienie b?d?ce drog? do skutecznej sprzeda?y